anderssons thinktank

"Ord och inga visor – avskalade sanningar om Sverige av idag"

Demoniseringen av SD är tröttsam

citat4 - Kopia LINKÖPING – De politiker som pratar om alla människors lika värde, men samtidigt vägrar att hälsa på Sverigedemokrater, kallar jag hycklare. Det säger Jonas Andersson, SverigedemokraternaDemoniseringen är tröttsam Vi vill diskutera politik, inte vara några offer. Jag känner många som blivit utslängda ur fackföreningar och av med sina jobb för att de sympatiserar med SD. Det är skamligt.

Vad svarar du om någon kallar dig rasist?

– Att jag självklart inte är det. Ordet har blivit devalverat och helt urvattnat. Jag är immun mot sådana epitet. Rasism är att värdera människor olika utifrån hudfärg och ursprung, det gör jag verkligen inte. Däremot är jag kritisk mot vår invandringspolitik. citat4

CITAT ”Demoniseringen av SD är tröttsam”  Corren.se, 2014-08-09

Rösta på Sverigedemokraterna i valet 2014 !

Sverigedemokraterna

Länkar och artiklar om Sverigedemokraternas politik;

Sverigedemokraterna – Förändring på riktigtSverigedemokraternas valfilm

Jimmie Åkessons sommartalSVT Play, 2014-08-02

Sverigedemokraternas partiprogram för en ansvarsfull invandring

Sverigedemokraternas partiprogram för en human flyktingpolitik

Sverigedemokraternas partiprogram för krafttag mot brottsligheten

Sverigedemokraternas vårbudgetmotion för 2014-2017

Fler länkar och artiklar om Sverigedemokraterna här

Comments are closed.